utmaning.

Jag antog Ebbas utmaning, gör det ni också!

1) Vad åt du till frukost?
- Havregrynsgröt med banan och kanel och en kopp blåbärste till det.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Det var för några minuter sen, dagens utstyrsel.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Från min vän Elin.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Den är syndigt svart.
5) När var du arg senast?
- När jag och lillsyrran hade en fajt.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Går i skolan fortfarande, men det bästa minnet utspelades i min förra skola, i sjuan gick jag nog i. Bibliotekariern sjöng nån kul låt som spelades på radion. kom inte ihåg hur den gick, men sen vet ja att ja och mina vänner härmade honom på rösten när vi hade lånat böcker.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
-  Folk som glor ner på en, går rakt igenom en. men som tur var hade jag vänner på den skolan. det bästa är att glo tillbaka och köra sitt eget race, inte bry sig.
8) Yoga eller löpning?
- Yoga. lätt. det är som maggage för hela kroppen. gillar speciellt poweryoga. låter jag som en yoga-nörd nu?
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Gillar båda mycket. men okej, jag väljer spaghettin.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Finns så många magasin här i världen. Men dem som ja läser flitigast är veckorevyn, damernas, sofis mode och elle. 11) Favoritkaraktär i deckare?
- det finns något på ettan som heter kommissarie Montalbano. Jättespännande!
 12) Teveprogram du aldrig missar?
- Gossip Girl.  
13) Vem är du avundsjuk på?
- Ingen, jag är nöjd.
14) Din bästa revansch?
- Den har inte kommit ut än, haha.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Går som sagt i skolan, så den kan ja inte svara på.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Kalvsylta. blä säger jag bara! det smakar så äckligt bara. annars brukar ja inte vara den kräsna typen när det gäller mat precis. jag är en sån som glufsar i mig.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- finns många fina bloggar. skulle vilja träffa lisa från lisaplace och ellenh från dirtyglam för att nämna några favvo-bloggar. dem verkar vara trevliga prickar.
18) Kaffe eller te?
- te. chai-te är grejen en ljummen sommarkväll.
19) Skostorlek?
- beror på skorna. oftast 37-38. Ibland 39. Ibland.
20) Hur ofta är du på IKEA?
- väldigt sällan. kanske en gång om året.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- en resa till new york. tänk att få bara shoppa loss snygga kläder! och dyra. sen hade det nog blivit en tripp till underbara grekland. har vart där en gång. fint som 17!

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag är lite dålig på att förklara, men du kan gå in på www.designadinblogg.se och där hittar du massa tips!

2008-07-27 @ 18:29:25
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

lovisa: okej, tack!

2008-07-27 @ 18:59:46
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0