just around the corner.



...klänning från lindex. Häromdan sumpade jag en byxdress-investering kan man kalla det. jag hittade en superbekväm svart byxdress inne på lindex för ynka 90 spänn. Men vad gjorde jag? Lät den hänga kvar på galgen. Grr... jag ångrar mig så. tänkte att ja kunde hitta en snyggare byxdress på american apparel, typ. kanske färgalternativen hade varit större då också. lindex hade ju "bara" en svart en. Jag sumpade allt. men nästa gång så! annars så kollade skådade jag en söt Musse-pigg tee. mamma min tyckte den såg "sliten och begagnad" ut. "Den ska ju vara så", fick hon till svar av mig. körsbärsfrossa väntar nu. poolbad efter det. sen vettetusan. Jag har ju gått och kärat ner mig i chic-litboken "nedlagt byte" så det kanske blir lite angsträngning för ögonen. kramarkramarkramar.

(en läsare tyckte jag såg hård ut i förrförra inlägget... var ju kanske inte det som var meningen. men när man ska röja i rummet kanske humöret inte sitter på julgranstoppen. jag är en glad människa annars!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0