i´m a dreamer and i dream of what will be.

 

foto

hejhopp! Inatt ja drömde nånting ja aldrig drömt förut. Jag var inte precis drömlös inatt. hade en riktigt konstig dröm. den började med att jag var hemma hos en gammal kompis och att min pappa stod ute i deras trädgård och grillade. lillsyrran satt framför deras tv och hennes kompis i soffan. jag såg helt plötsligt en fet skinka framför mig. en stor rökt skinka. jag käkade den och sen hade jag av nån konstig anledning Frankrike utanför dörren! vad i 17, några meter från enköping till frankrike, liksom. man behövde bara gå utanför dörrn. och sen behövde pappa en kniv för att skära köttet som han grillat så ja sprang till köket och hämtade en kniv. jag gck ut och mötte på ett gäng japaner, och jag upptäckte mig själv med att jag hade kniven riktade mot japanerna! Jag hotade dem alltså, såg ut som om deras ögon skulle ploppa ut vilken sekund som helst. lite senare åt hela min familj gröna vindruvor i frankrike på ett utecafé. Alltså, det här måste garanterat vara den skummaste dröm jag har haft. Ever. någonsin. ska vi försöka hålla oss till verkligheten nu va? hur drömmen slutade vettetusan, men nog var den en konstig dröm. den drömmen var droppen, typ. visst, jag har drömt andra underliga drömmar, men inte ngt så övernaturligt (kan man kalla det det) som denna. Jag menar, Frankrike utanför dörrn när man bor i sverige? hur konstigt som helst. min allra vanligaste dröm brukar utspelas ute på vägen och jag kör bil, blir jagad och kör till slut in i en stolpe. Någon frivillig som vill joina mig i konstiga drömmar? Räck upp en hand i såfall!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0