me in action.

Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: just nu är jag glad. kanske för att "sweet love generation" spelas på radion?
Favoritgodis: älskar choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: kalvsylta. blodpudding.
Kläder just nu: hoodie. tubtopp. shorts.
Musik just nu: the kooks.
Vad sa du senast: "det knackar på dörren, öppna E".
Höstplaner: skola. träning. kompisar. shopping.
Fisk eller badkruka: fisk. lätt.
Saft eller alkohol: saftkalas!
Hur många kuddar sover du med: en mjuk sak.
Favoritväder: när solen steker.
Spelar du nåt instrument: har en gitarr som bara står och dammar mot väggen. svaret är nej. spelar aldrig på den.
Morgon- eller nattmänniska: nattuggla.
Sparare eller slösare: kan vara både och. beror på... oftast sparare.
Bästa film: titanic. hata göteborg.
Tror på liv på andra planeter: ja, vem vet?
Kommer du ihåg din första kärlek: ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: nope.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: evig kärlek. ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej. det är ju något underbart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3 små pysar.
Bio eller promenad: båda är lika mysigt. men på bion håller man tyst. promenix med kompis är bättre för då pratar man med varann.
Är du kittlig: ja. jättekittlig. överallt. men speciellt i armhålorna.
Snarkar du? nej säger jag själv. men min syrra påstår att jag gör det.
Rädd för insekter? usch. ryser bara av att höra ordet. svaret är ja.
Äckligaste insekten: geting. broms. harkrank. spindel.
Det här är jag bra på: att duscha för länge.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga vore kul.
Vad vill du jobba som? har många drömmar. men modejournalist. fotograf står högst upp på listan. har funderat på författare också. men det skulle jag nog tröttna på tror jag.
Chips, morötter eller godis? candy.
Pizza eller hamburgare? pizzapizza. calzone dominerar.
Skriver du dagbok? bloggen får vara min dagbok. annars har jag en masse dagböcker som ja fick när jag var mindre i presse. men skriver inte i dem längre.
Har du nån flickvän/pojkvän? nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej. aldrig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städast för tillfället. mitt humör styr allt. just nu är allt på sin plats. bara att det är dammråttor under sängen.
Gungar du på stolen? japp.
Vilken hand håller du gaffeln i? höger.
Hur är din drömtjej/kille? en med cockerspanielögon och brunlockigt hår. okej, det var den ytliga biten. på insidan ska han vara trevlig. snäll. glad. rolig att vara med.
Hur många syskon har du? 3 småsystrar. jag är äldst.
Är du rädd för blod? oja. superkänslig för det.
Saltar du på maten? ibland.
Gillar du att sjunga? ja. till låtarna som går på radion. när jag dammsuger mitt rum.
Anser du att du är stark? nej. eller bara ibland. efter ett boxpass t. ex. då bits ja, hah.
Vad gör du om du får hicka? jag gör inget. dricker i alla fall inte vatten uppochner. men det funkade med lingonsylt i skolan förut...
Kaffe, te eller inget? chaí. blåbärste. mumsfillibabba säger jag bara. och så en bra chiclitbok som sällskap.

Kommentarer
Postat av: bea

kul lista! :)

2008-08-15 @ 10:47:30
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Johanna

bea: tack! :) kram

2008-08-15 @ 12:04:22
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0