the road is long when the mind is narrow.



hoodie bondelid. t-shirt gina tricot.

Inatt drömde jag att gamla Idol-Daniel (han som är eller var ihop med Amanda Jenssen... har inte så bra kändiskoll, haha) var kär i Emma Watson... ni vet tjejen från Harry Potter. I alla fall. Daniel hade fått en "fling" på henne för att hon hade fått en snyggare klädstil. Lite lustigt att VeckoRevyn visade det då, och sen så drömde jag om det. Men Daniel var nog inte med där i alla fall... Och en sak som hände igår kväll då. Verklighet nu alltså. Jag var ute med min hund på kissning. Helt plötligt snubblade jag på honom. Det måste ha gjort ont, Kasper! Min klumpighet och mörker rimmar dåligt. Nu ska jag göra en tidslinje i SO:n, skriva ut 10 olika viktiga händelser, från 1945 till idag. Önska mig lycka till. Puss! Förresten, jag missade Gossip Girl i söndags... var det bra? Vad missade jag? Jag är helt besatt av serien (och böckerna) så jag måste fråga! Klart att jag missade reprisen igår efter skolan då också... attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0