i ain't afraid of no ghosts.



kofta kappahl herr. bustier secondhand. tröja flash. tights lindex.

egentligen är det gårdagens outfit. båda bilderna är det överhuvudtaget. men byt bara ut tröjan och bustiern mot en body istället så... så serjag ut just nu. vet att andra bilden är lite konstig. men jag ville bara testa lite andra funktioner på kameran... än dem tråkiga gamla vanliga. dagen har gått bra. nu låter det ju som om jag skriver en utvärdering som man gör i skolan. men jaja. hade ett uppsats-prov i svenska. kändes som det gick bra. no-prov imorgon. snart bllir det idol på tv! efter det måste jag göra en skiss på en grej i bilden. så nån heroes efter idol kanske det inte blir. kramar på er i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: samma här, modejournalist och allra helst moderedaktör står på min lista :) kram

2008-09-03 @ 19:46:02
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: amanda

finblogg :D

2008-09-04 @ 00:01:48
URL: http://amandhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0