the flower probably died but it´s okay.

 



kavaj secondhand. tröja gina t. smycken glitter. tights lindex. väska present.

nja, riktigt såhär ser jag inte ut just nu. ta bort kavajen. t-shirten och väskan. och vagabondklackarna (som inte syns) också. addera en oversize-långärmad tröja. så ser jag ut just nu. klackarna måste ju användas nån gång. inte bara på veckorevyn-fester... ser att jag har kvar sabrina - tonårshäxan på dörren. den måste jag ju ta bort nån gång. är liksom inget fan av den serien längre. det var ju några år sen jag kollade på det. efter skolan dårå. först var det sabrina. sen så kom huset fullt (mest för att mary-kate och ashley olsen var med)... och jag minns att jag alltid värmde rostmackor med ost på i micron. ibland blev det med jordnötssmör på. det var längesen det. historia nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0